HELVETES natt

Det är ÄNNU bättre väder idag!! Inte ett moln på himlen och det blåser INGENTING. Hur underbart som helst.

Kvällen igår var hur mysig som helst. Vi grillade och åt jätte gott till, satt och pratade länge. Spelade lite spel med mamma och syster.
Gick och la mig strax innan 11, men kunde verkligen inte sova. Fy fn va ont jag hade. Vid halv 1 så gick det inte mer och då la jag mig i jacuzzin i kanske en 40 minuter. Blev iaf lite bättre i lederna, men det tog kanske en ytterligare en 45 minuter.. Sen har jag vaknat SÅ många gånger inatt. Suck. Känner mig inte helt ok idag. Fortfarande FRUKTANSVÄRT ont + att jag är svimfärdigt trött..

Nu sitter jag iaf på altanen och väntar på att syrran ska vakna så att vi kan bege oss ut och köra lite inlines. Sen blir det kanske stranden för första gången iår.
Ska dock kanske träffa min kära vän Natha idag, så jag får se vad som hinns md. Kanske bli att ligga och schteka här hemma =)

Nu blir det frukost! Trevlig dag! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0