Söndag

Jag blir så himla trött på detta internet. Fungerar lite när det vill.. Iofs så gjorde inte det så JÄTTE mycket igår, då vi var ute på havet hela dagen..

Vaknade vid halv 11 igår och gick ut och åt frukost. Sen drog vi direkt ner till båten. Det var stört varmt igår.
Först åkte vi in till Stenungsund med båten och köpte lite fika och jag hämtade ut Wii-fit!!!!
Sen bra det av ut mot Mollösund. Vi puttrade ut så jag låg och solade och läste. Så skönt det var.
Väl ute på Mollösund åt vi mat och gick sen runt och kollade på alla söta butiker och åt glass.
Sen bar det av hemåt. Blev gasen i botten för oj va trötta vi var! Att man blir så sliten av att vara ute på havet en hel dag.. Iaf, när vi kom hem duschade jag och föll ner i soffan.. Somnade typ direkt. hehee..

Idag så vaknade jag också vid halv 11 och var pigg. Det var inte igår..
Innan frukost så körde jag en stund på spring-maskinen.. Men va det gjorde ont i mina knän.. Blä..
Åt frukost och sen startade jag igång Wii Fit! Shit va vi har hållt på.. Syrran, Fredric och jag har kört.. Det är kanon roligt.. I love it! Jag tränade en bra stund idag.. Ställt in mitt ideal mål, så får vi som om jag fixar det.. (tänker dock ej berätta.. Hoppas ok :P)

Nu har vi nyss ätit en JÄTTE god köttgryta som jag tillagade.. Tror vi ska kolla en film nu ikväll. Vädret är ingen höjdare..

Kram på er sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0