Tisdag

Förlåt för den sjukt dåliga uppdateringen, men internet vill inte riktigt vara med här..

Gårdagen blev lugn. Efter att ha ätit lunch så gick jag och la mig för att sova och vaknade inte förrän strax efter 6. Inte riktigt fit for fight tror jag.
Åt mat och spelade sen lite spel med mor. Gick och la mig vid halv 12 och somnade direkt.
Idag så vaknade jag av att Victor kom ner och väckte mig strax efter 9. Hade lite tråkigt nu när mamma åkte iväg.. Räckte för mig att strata Nintendo Wii så var han sysselsatt =)
Har iaf nu ätit frukost och ute skiner solen! (hoppas hoppas hoppas den gör det HELA dagen!!!)
Ska ta några tidiningar och gå ut och lägga mig nu!


Ha en bra dag. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0