UNDERBAR dag

Sorry att jag har updaterat så himla dåligt idag, men har inte varit hemma någonting.

Strax efter att vi ätit frulle så drog Niklas, syrran, Victor och jag ner till stranden. Det var helt underbart skönt. Vi gick runt på bryggan, fikade, Victor badade. Kändes verkligen som riktig sommar..
Vid halv 4 så kom mor & far och då drog vi ut på havet. Pappa och jag dumpade av resten på en ö och så drog vi runt öarna och körde i kanske en 45 minuter. Första gången vi åkte båt iår! Helt stilla låg havet, inga moln alls. Åh, I LOVE!
Vid 6 åkte pappa och jag och hämtade Fredric som slutat jobbet. Sen åt vi tillsammans där ute på ön.
Nu har vi iaf precis landat hemma och jag är matt efter en hel dag, men samtidigt har det varit så himla skönt att få vara ute i solen hela dagen =)

Dock hände det något komiskt, men ändå inte :P
När vi skulle lägga till andra gången så hoppas jag ner i vattnet för att föra in båten, men det var sjukt mkt djupare än ja trodde och jag blev helt dyngsur. + att min mobil låg i min ficka och den funkar inte alls nu.. =(

Jaja, :P

Hoppas ni haft en bra dag. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0