boule-match

Det är så fint när jag sitter här i vardagsrummet och kollar ut över havet och solnedgången.. Love att bo vid havet!

Haft en underbar kväll. Ätit gott (som vanligt) och vi har precis avslutat en boule-match. Tjejerna (mor och jag) mot killarna (far, Fredric och kusin).. Killarna vann med 10-6.. :/ Men men, vi tar dem nästa gång =)

Har varit riktigt dålig med att snappa bilder de senaste dagarna, men kameran har legat i en annan väska än den jag använt och så har jag glömt.. Lame ursäkt, jag vet.. Men men.. Ska ta och bli lite bättre.. Kanske imorgon? :P

Fick iaf samtal idag om att min dator nu är iväg skickad och troligen är tillbaka inom 2 veckor. Med nytt batteri och en extern hårddisk =) Can't wait.. Inte samma sak när man inte har sin egen lilla laptop..

Nu ska jag göra det jag göra hela dagarna nu för tiden.. Läsa bok =)

Natti så hörs vi imorgon. kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0