2 dagar kvar

Jag är så himla sliten verkligen! Känns riktigt tungt att klara av de sista dagarna, men jag MÅSTE verkligen! Det är ju faktiskt bara 2 dagar kvar. Imorgon och sen på fredag!
Jag ser mest fram emot torsdag då min kära syster tar studenten! Hon har blivit så himla stor! Helt otroligt juh! :) Ska bli kul att Natha ska med en sväng. Får träffa henne lite kort också. Kommer dock va så ofräsch när jag kommer till Gbg. Åkte bil hela förmiddagen och jag hinner inte byta när jag kommer fram.. Men men, jag kommer vara fin ändå :P

Varvar just nu matlagning med stickning.. Stickar en stor färgglad sjal... Kommer troligen bli klar ikväll, så ja visar bild senare...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0