Äntligen på västkusten

Hej,
Har ni haft en bra helg? Min har varit väldigt lugn.
I fredags så kom vi upp till Ludvika runt 7. Åt middag med Fredrics familj och kollade sen på någon film. Kommer inte ihåg va den hette. Så bra va den ;)
På lördagen åkte vi in till "city" och träffade Fredrics vän Rickard. Gick till bolaget och köpte en fin whisky till Micke som hade 30 års partay på kvällen och sen satte vi oss på en uteservering och fikade. Hur mysigt som helst. Kanon väder. Över 30 grader! Dock så började jag må sämre och sämre. Mega ont i min kropp, illamående, skakig, frös (jätte konstigt). När vi kom hem till huset så bäddades jag ner i soffan och försökte äta lite men det gick inte så bra.. Bestämde mig iaf för att inte gå på festen. Hade aldrig klarat det. Vid 5 drog hjärtat iväg och jag spenderade resten av kvällen i soffan tillsammans med Fredrics mor, hans ena bror och hans systerson. Somnade vid 1 tror jag och Fredric kom hem vid 5..
Igår så packade vi bara ihop och åkte till västkusten. Plågsamma 5 timmar tog det. Det var jätte mycket trafik och alla körde så himla sakta. Min syster och hennes kille hade bestämt sig för att ha maten klar när vi kom hem, men de va inte ens hemma då :)
Blev att jag fick laga maten, för de hade så sjukt mycket kvar att packa till deras resa. (Först EM i österrike och sen tågluffa i Italien. Inte helt fel :P) Niklas föräldrar skulle köra dem till centralen i Göteborg kl 1 på natten, så det var ju inte många timmar kvar.
Jag är nyvaken nu och börjar höra från övervåningen att hjärtat börjar vakna till liv. Själva här hela veckan. Ska bli väldigt skönt att bo in sig lite.. Solen skiner ute så idag blir det att sitta på altanen och ta in värmen. Dock åka iväg och handla för mkt mat finns det inte hemma..

Ger er en underbar bild på syrran och Niklas inatt precis när de drog. Så himla söta =)




Nu blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0