En skön måndag

Det är så stört varmt ute idag! Så underbart.. Kom iväg till campus strax efter 9 imorse. Hade så himla svårt att ta mig upp. Fredric med för den delen :P (Dock av två olika anledningar, F va jätte trött och jag hade värk..)
Satt i Java i 1,5 timma ungefär och diskuterade presentationen och sen så gick Oscar och Fredrik iväg för att bestämma va de ska säga på onsdag och vi tjejer gick iväg och solade! Så underbart. Låg ute i fotbollsplanen och bara tag in värmen! Blir dock flipflops imorgon med ett par shorts, INTE chinos! :P
Hade möte med studievägledaren för att bekräfta hösten och så, men det var det rörigaste möte jag någonsin varit på! Förstod INGENTING av vad hon sa.. Blev lite klarare när vi gick över till programansvarig som skulle hjälpa till med att förklara, men inte helt.. Dock så verkar allting lösa sig, vilket är skönt..

Har nyss kommit hem och Fredric sitter och pluggar inför hans tenta på torsdag.. Jag ska lägga mig i sängen och vila.
Ha en bra dag! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0