Fredag

Hej hej,

En sån natt Fredric och jag hade. Kom dit vid 10 och det var faktiskt helt okej fram till kl 4, men fy va segt de sista 2 timmarna var. Fredric somnade och jag satt och stickade. Min mössa är snart klar nu =)
Hade det dock mysigt. Spelade spel, åt mackor och frukt som vi hade med oss. Fredric läste bok och jag stickade & kollade tv. Fick se en väldigt fin solnedgång också. Alltid ngt :P




Fredric och jag i våra fina hamnvakt-västar =)

Vi kom i säng strax efter 6 imorse och somnade DIREKT! Hade dock satt kl på halv 12. Var tvungen att åka in och fixa de nya vindrutetorkarna innan halv 2. Åt en snabb frukost med Niklas och syrran och sen drog vi till torget.
Åkte till bilverkstan, vilket tog typ 5 sekunder att fixa, tittade förbi pappa på hans jobb. Sen mötte vi upp syrran och Niklas på Espresso house för en fika.
Har även lämnat in min laptop på lagning. Den har börjat bråka så in i.. Har ingen aning om hur lång tid det kommer ta, men det är ju bra att ha mor & fars här hemma nu i sommar =)

Nu har syrran, pappa, Fredric och jag spelat Nintendo Wii i typ 1 timma. Är helt slut :P
Ska ut och käka vi 4 nu. Mysigt. Hoppas ni får en härlig kväll! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0