fredag

Ska snart iväg till sista dagen på campus för denna terminen! Åh vad skönt! Jag behöver ledighet så himla mycket vill jag lova.
Slockade direkt igår, orkade inte ens kolla på någon film. Sovit så djupt att jag inte hört att jag fått 3 meddelanden på telefonen inatt. Vaknade heller inte när my love kom hem inatt från party. Tack för att du var så tyst =)
Idag är dock ingen toppen dag. Har sån värk att jag knappt kan stå upp. Det är ju inte direkt det bäst nu när jag ska gå iväg och sen åka till Ludvika ikväll.. Men, vad ska man göra?

Imorgon är det fest och jag har verkligen ingen aning om vad jag ska ha på mig.. Känner nästan 3 av 70 som ska dit... Ska man ta tråkigt men säkert, eller party och annorlunda? Hm, tåls att tänka på..

Nej nu ska jag fixa mitt hår och sen gå..
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0