God morgon! ...

God morgon! Hoppas ni sovit gott :)
Har själv sovit som en stock inte drömt harmoniska drömmar, vill jag tro iaf :)
Hade satt klockan på 9 imorse, men söta älskingen stängde av den fort, för jag va tydligen helt utslagen. Blev uppstigning för ungefär 1 timma sedan. Precis ätit frukost och Fredric sitter fortfarande och läser tidningen.
Ute blåser det kallt och det är massa moln på himlen.
Finderar över vad jag ska laga ikväll till middag. Hade varit väldigt gott att grilla, men inte så ball när det är halv storm ute? Ska iaf ta fram kyckling och lägga det i marinad nu.. Åh, grilla majskolvar. Mums va gott!

Nä nu ska jag ta och fixa det sista här hemma så att allt blir klar tills ikväll.. Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0