göteborg T&R

Nyss kommit hem från min syster student i Göteborg. Haft en underbar dag. Kom fram till Avenyn strax innan 12. Rusade till hotellet där syrrans mottagning skulle vara och mötte upp mor, far och niklas. Fixade lite och sen efter 20 minuter tog vi en taxi till hennes gymnasium. Natha kom även förbi! Jätte roligt! Strax efter 1 så sprang hennes klass ut. Tjenare va mkt hon hade druckit. Hehee, lilla söta syster :
Viktor, Natha och jag gick tillbaka till Avenyn och bara tog det lugnt och skönt i solen. Varit så himla fint väder.
Mottagningen var på takterassen med utsikt över hela Göteborg. Det var så himla vackert! Bara suttit där ute, lyssnat på musik, pratat med folk och ätit massa god mat! Inte helt fel dag.
Körde tillbaka runt 7 och har nyss duschat. Värker så sjukt mycket i hela kroppen! Känner att jag verkligen MÅSTE packa ikväll men jag vet verkligen inte om jag klarar det... Ska upp 8 imorgon bitti. Inte det ballaste. Tror jag skjuter på det..

Ska ta å borsta tänderna och lägga mig i sängen och kolla på en film tror jag!

Hoppas ni haft det bra idag och ikväll! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0