hittat långklänning

Hallo,

Äntligen landat hemma efter en väldigt intensiv förmiddag. Trodde aldrig att allting skulle ta såhär lång tid.
Kan dock meddela att jag hittat en UNDERBAR långklänning. Först va ja lite tveksam till färgen men jag vande mig väldigt snabbt :) Den är dock VÄLDIGT lång, men hon i affären sa att den kommer krympa 5 cm på längden (och bara på  längden, vilket gjorde mig glad. =)





Sprang även runt och letade efter Wii Fit, men det var slut ÖVERALLT. Inte det roligaste kanske. Som var så himla inställd på att köpa det idag. Men jag tänkte ringa runt och leta lite till nu..
Lunchen var helt okej, men inte mer. (massa kokta grönsaker som jag inte är så jätte förtjust i :P)

Nu är jag iaf helt slut. Mina höfter och knän och fötter håller på att ge vika så nu ska jag lägga mig ner och inte göra någonting idag. Hade tänkt att gå ut en sväng, men kan knappt ta ett steg till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0