Internet tillbaka!

Sorry att jag inte har skrivit men Internet funkade inte här igår. Ingen aning om varför, men förhoppningsvis så är det löst nu iaf.

Har sovit så himla dåligt inatt. Fy fan va ont jag har haft! Har varit HEMSKT!

Var lite trist att lämna Sunningen igår. Haft det så mysigt med mitt hjärta hela veckan. (med de två söta katterna också såklart!)
Men det var samtidigt väldigt skönt att komma hemhem. Mamma hade gjort en fantastiskt god vattenmelon/avokado-sallad som vi åt tillsammans med kalkonfilé. Mums!

Hann dock knappt smälta maten innan vi åkte iväg för att kolla på SATC! Jag ÄLSKAR DEN!!!! Älskar älskar älskar ÄLSKAR den! Helt perfekt verkligen. Längtar redan tills jag ska se den nästa gång! =)
Tyckte nästan lite synd om Fredric som satt där med alla dessa tjejer på biografen :P hhee. Tror det sammanlagt kanske var en 5 killar i salongen ändå :P Men Fredric tyckte den va bra. Helt okej liksom. Hehee..
När vi kom ut ur salongen så frågade mamma mig: ”Men Therése, har du blivit SÅ allergisk din stackare?”
Mitt svar var: ”Nä, jag har gråtit!!”
Då har mamma trott att jag suttit och varit allergisk inne på bion och varit tät i näsan därför medans ja storbölat :P hahhaa.. (eller storbölade gjorde jag inte, jag snyftade lite vackert sådär ;)

Nu har vi iaf flyttat in i ”lillstugan” för resten av sommaren. (Borde väl vara på 25 kvm tror jag, bestående av badrum, jacuzzi med avsappningsdel & sovrum. Helt ok..)
Ska packa upp alla våra kläder och alla våra saker så att vi får ordning på det idag. Ska bli skönt att få ur det ur resväskorna. Så jag kan se vad jag har att välja på på morgonen ;)

Vet inte vad som händer i veckan faktiskt. Fredric jobbar ju hela veckan. Natha kommer iofs hem från Barcelona. Undra när? Ska se till att träffa henne på en fika.
På torsdag ska Fredric och jag vara båtvakter :P hahaa.. Sjukt trist. Alla som har båt i hamnen måste sitta en natt/ år och vakta och föra vaktlogg så att ingenting händer båtarna under högsäsong. Pappa vill INTE sitta, så jag erbjöd mig och tvingade med Fredric ;) hehee. Det är faktiskt helt okej. Satt förra sommaren med mamma en natt. Det är 8 timmar. Mellan 22-06. Vi spelade spel, åt godis, pratade, spelade mer spel  Blev dock JÄTTE rädda när Niklas och Charlotte kom och skrämde oss vid halv 4. De hade varit ute i stan och tänkte kika förbi innan de gick hem. Hehee. Usch!
Ska ta och visa Fredric Göteborg på lördag om det är okej väder. Lite av Göteborg iaf  Det ser jag fram emot!


Nu blir det frukost iaf! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0