kallt och blåsigt

Gick och la mig igår strax efter 11. Fredric la sig och läste medans och somnade nästan direkt. Väldigt skönt. Haft besök av katten inatt. Han har sovit nere vid mina fötter sötnosen. Vid halv 7 väckte han mig för han ville ha mat. Lyckades sen faktiskt somna om till halv 8, men har så sjukt ont i min kropp. Har nu iaf bäddat ner mig i soffan och hoppas att det ska gå över snart.
Ute är det hemskt väder. Blåser som tusan.

En sån irriterande sak som jag upptäckte igår. Skulle ladda min kamera och tydligen så fick jag bara med mig ena delen av sladden från Linköping. Klarar mig ju aldrig utan kamera hela sommaren... Blir att köpa en ny laddare i veckan..

Nu ska jag kolla om det går något bra på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0