Lördag

God morgon på er,

Hoppas det inte blev allt för vilt för er igår kväll ;)
För vår del blev det film i sängen, men jag var så trött att vi fick stänga av den :P Får se klart den idag. Inte sovit så bra inatt. När jag inte har haft jätte ont så har jag drömt mardrömmar.. Fantastiskt rolig natt.. :/
Harpo kom in vid typ halv 7, men la sig hos Fredric. Hehhee, gjorde honom glad iaf..

Vädret var kanon vid halv 7. Solen sken och det var inga moln på himlen. Blev så himla glad. Men det tog inte lång tid innan det försvann. Nu är det grått, blåser och regnar igen. Såklart liksom..

Fredric ligger fortfarande och sover, men jag ska ta och lägge mig i soffan och kolla på någon film och hoppas på att somna.

Önskar er en trevlig dag. Hörs lite senare! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0