Midsommarafton

Hej på er,

Trevlig midsommar!

Har nyss avslutat en riktigt långfrukost med mitt hjärta.
Har regnat hela morgonen, men nu lyser solen igenom molnen faktiskt. Ska ta och skynda oss och göra oss iordning för att gå ner till midsommarfirandet vid vattnet en stund. Se alla barn dansa kring midsommarstången och så :) Var jätte längesedan jag va på något sådant.
Har firat MÄNGDER av midsommaraftonar här i Sunngingen när jag var mindre. Underbart var det. Kom ihåg en sommar när det öste ner och min vän Karin va med hit. Fick ta en lite plastjulgran som vi klädde och så dansade vi runt den inne i huset allihopa. Jätte roligt. Brukade vara över 20 stycken som firade tillsammans.

Det skummaste ever hände igår kväll. Vi satt och kollade på tv efter maten och POFF så la bara boxen av. Den är helt svart. Fattar ingenting. Så nu går det inte att kolla tv, utan bara film.. Tur att det finns lite att välja på :P

Nä, det börjar kl 3, så jag får ta och sätta fart.. (lägger in dagens outfit lite senare idag)

Ha en underbar midsommarafton! KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0