Natti

Ingen jätte bra dag idag alltså.. Är inte alls på topp..
Maten blev väldigt god, men direkt efter att vi ätit så gick jag och la mig. Somnade efter ett tag och lyckades sova till nästan halv 9. VÄLDIGT skönt. Men jag mår inte direkt bättre efter att ha sovit... Går inte riktigt förklara. Orolig, nästan lite ångest, huvudvärk och sen denna jävla värk.. Jaja, det går ju över iaf, någongång.

Nu ikväll har jag spelat yatzi med Victor. Vann båda gångerna :P Resten kollar fotbollen. (tror 1-1 och sen vinst till Spanien vid straffarna)
Imorgon vet jag inte alls vad som ska göras. Fredric jobbar ju igen. Beror på väder och vind, men det hade varit SÅ skönt att få lite värme. Kanske ska sola solarie om det inte är fint väder? Hm, låter som en plan..

Ville egentligen bara önska er en trevlig kväll. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0