ny vecka imorgon...

Nyss landat i Linköping. Det är faktiskt riktigt skönt att vara hemma igen. Även om det bara var för 1 natt.. Dock haft det lite stressigt hemma..
Kom ju strax innan 4 igår till mina föräldrar och 1 timma senare skulle vi åka in till stan för festen! Kanon kväll verkligen! Önska dock att jag inte haft så ont så jag hade kunnat dansa runt som alla andra.. Kom hem vid halv 5. Sov såå gott sen vill jag lova!
Gick upp vid 1 och satte oss på altanen och åt långfrukost. Mys!

Ska lägga mig nu för jag är riktigt sliten! Imorgon är det plugg i Java kl 9! Inte många dagar kvar nu! Måste orka resten!!

Hoppas ni haft det bra i helgen. Hörs imorgon mer. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0