regnet bara öser ner

Usch, det slutar verkligen inte regna. Visst är det ett trist sommarväder, men samtidigt är det så mysigt att kurra ihop sig i soffan med en filt och bara lyssna på smattrandet mot taket! :)

Har kollat på National Treasure 2 nu ikväll. Den va helt okej, men inte alls lika bra som den första filmen var.
Fått ätit jordgubbar till också. Mums va gott det var. =)

Tror jag ska ta och ladda en film i dvdn i sovrummet och bädda ner mig. Vet dock inte vilken film det blir. Det finns så sjukt mycket filmer här att välja mellan. Lär ju kunna hålla mig sysselsatt hela veckan iaf om det öser ner! :)

Imorgon ska jag upp med Fredric kl 7 när han ska iväg till jobbet.. Tänkte äta frukost med honom och slänga i en maskin i tvätten. Om det är hemskt väder kan jag ju bara krypa ner i sängen igen! :) Annars blir det en lugn dag. Tvätta, kanske träna, åka iväg och handla lite mat och gottisaker som är gott att ha hemma..

Natti och hoppas ni haft en härlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0