sol igen

Varför gör jag alltid en massa saker när jag verkligen inte ska?
Har iaf ny kommit tillbaka från torget. Haft en mysig fika med mitt hjärta i solen. Riktigt skönt där det inte blåser. Handlade lite till middagen ikväll och köpt massa tidningar.
Syrran messade från Salzburg och sa att hon och hennes vän hade blivit fotade av massa tidningar och filmad av massa tv-team igår kväll efter segern. Måste leta upp henne :) Såg henne på expressen. Bild nr 7 tjejen till höger på bilden. Så söt så min kära syster! =)
Åkte även iväg och tvättade min mors bil, så den är ren och fin när hon kommer hem från Italien på lördag. En liten överraskning sådär..

Lagt kyckling i marinad till kvällen. Ska ge mig på grillen ikväll igen.. Stolt över min debut i måndags.. =)
Faktiskt inga moln på himlen alls nu. Strålande sol och mega blåst!

Nu ska jag ta en filt om mig och läsa bok och dricka lite honungsvatten så jag blir frisk någon gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0