söndag

Morning morning,

Fy fn ett sånt väder det har varit inatt. Har regnat så himla mycket! Verkligen ÖST ner. Men jag har sovit gott ändå! :) Min hals gör dock mer och mer ont för varje dag som går.
Gick upp vid 10 och åt frukost med mamma och Fredric. Pappa har varit på möte hela förmiddagen men kom precis hem.

Håller på och packar väskan inför min och Fredrics trip till Uddevalla. Har ingen aning om vad jag ska ha med mig. Ska jag ha med mig kjolar? Klänningar? Det är ju så himla kallt nu.. :/ Är ju iofs inte långt hem om jag skulle vilja ha något annat..

Ska ta och packa klart nu.. Vet inte när vi åker til Uddevalla idag, men vi kan inte åka FÖR sent iaf..

Trevlig dag! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0