söndag

Hellu,

Har verkligen inte haft en rolig natt vill jag lova. Fy fn va ont jag har haft. Tror inte att jag somnade förrän halv 4.. Har gjort ont hur jag än har legat. BLÄ!
Ute är det skitväder som vanligt. Har regnat hela morgonen. Men nu är det iaf uppehåll. Pappa föreslog precis att dra iväg och slå lite golfbollar. Fredric ska med men ja har inte bestämt mig än. Vet ej om jag klarar.

Nu ska jag iaf äta klart frukosten och sen duscha. Ha en bra dag!

(Fia, letade där och hittade en JÄTTE fin verkligen, men det var inte knyte på båda höfterna. Kan inte ha något annat för mina höfter. Gör för ont..)

Kommentarer
Postat av: Fia

Aha, då förstår jag.. Kolla inne på Hollywood med, dom hade några snygga med. Vet dock inte hur det var med sidknytningen men alltid värt ett försök!

2008-06-30 @ 18:14:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0