Tips på bikini någon?

Är nu hemma efter en LÅNG dag på stan. Jag är verkligen helt slut. Fy fan va ont jag har..
Men vi har haft det så mysigt. Fredric har verkligen shoppat mkt. =) Shorts, 2 t-shirts, en cardigan, ett par badshorts, ett par solisar, underkläder. Hmm, tror det va allt =) hehee..
Jag hittade dock typ INGENTING: =( Ett par nya converse. Blev ett par röda. Var ju hela 2 år sedan nu.. Sen en slapp v-ringad t-shirt från Filippa K och en t-shirt från Monki.. Letade och letade och letade efter en bikini men alla som fanns va så sjukt fula..
Någon som har tips på vart man kan hitta någon fin bikini? (måste dock vara knyt på båda sidorna) Är i stort behov =)

Kommer upp med dagens outfit lite senare.. Nu ska vi ta och laga mat! Trevlig kväll

Kommentarer
Postat av: Fia

Tittade du inne på T12? Jag tyckte dom hade ganska många fina där, iallafall i Stockholmsbutiken! Jag köpte en vit från protest med orange söm i sidorna, lite blommor och grejer och överdelen har knytning både runt nacken och ryggen. (Skulle länkat men jobbdatorn har inte flash så jag kom inte in på protest hemsida :) )

2008-06-29 @ 10:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0