tisdag

Va sent det blev idag. Trodde inte att det skulle ta hela dagen.
Åkte från Uddevalla vid halv 9 imorse. Hemhemma stod mamma redo med bil och släp. Väl nere i Falkenberg hos moster så hittade vi massa fina gamla saker som är mina.


Vår gamla vackra vagga


En fin gammal skolbänk som jag hade i mitt rum när jag var liten

Åt en lätt lunch men jag mådde så dåligt att jag gick in och la mig och sov. Sen fick jag ta och fixa datorn som bråkar för dem. Tog väl 1,5 timma, men jag kirrade det. Såklart :P
Drog hem strax efter 4, men kom inte hit till Uddevalla igen förrän strax efter 8. SEEEG resa hem vill jag lova. Fått i mig lite soppa nu och hoppas på att må lite bättre...
Ha en trevlig kväll! KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0