Åhhhh

En sån jävla dag...
Muffinsen blev jätte goda verkligen och gruppen blev glada över att jag bakat! :) förberedelserna inför imorgon har väl inte gått så jätte bra.. Alla har varit ur fas idag. Det var så himla kallt i salen vi satt i så jag gick ut i solen i 1 timma och bara låg och lyssnade på musik! Det var helt underbart. Hade velat ligga kvar där hela dagen.

Imorgon så är det presentationer som gäller hela eftermiddagen. Usch, bävar inför att sitta stilla i en kall sal i över 6 timmar! INTE bra vill jag lova. Funderar på att inte vara med på alla, men det kanske inte är så snällt? Vet inte.. Efter redovisningarna så är det ett stort ? Ingen har minsta aning om vad som kommer att ske, men tydligen någonting.. Grillning? Mingel? Folk ska dricka en massa vin iaf... Det är väl det som är bestämt..

Lite bilder nedan sen UtePuben förra veckan. Jag som en clownfisk bla :P


Barra, Joel & Sally

Clownfisken och konstnären Kenny

Tove & Stina

Kenski

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0