YES, igen!

Fick nyss ett samtal från sjukhuset. Jag är inskriven på rehab i 8 veckor i höst! TACK! Från vecka 37-44 ska jag vara heltid på sjukan och kämpa på med min sjukdom. Känner verkligen att det är vad jag behöver! (och det är så skönt att jag får sova hemma :)
Jag kan då också vara fadder under NolleP vecka 34 & 35. Det gjorde mig glad =)
ÅHH VA GLAD JAG ÄR!!!!!
(jag har flyt denna veckan.. NAJS!)

Har hunnit träna en sväng. Var riktigt skönt. Dock så tog batteriet slut på min ipod efter halva tiden, så det var lite segt men det gick :)

Oh, nu messade mitt hjärta och sa att han kommer hem tidigt idag. Mys! Då ska vi nog ut och handla mat till morgondagen. Hm, va för gott man ska äta då? Svårt..

Ska in i duschen inna hjärtat kommer. KRAM

Kommentarer
Postat av: Malin

Therese! Grattis (eller vad man nu säger..). Vad skönt att saker blir lite som du vill för en gångs skull.

Hoppas du och Fredric får en mysig midsommar.

Kramar

2008-06-19 @ 15:47:21
URL: http://muulinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0