Dagens outfit?

Har precis varit iväg och tvättat min bil och dumpat av massa tidningar på återvinningen. Känner oss så duktiga här hemma :) Bilen blev riktigt fin. Ser nästan ny ut :)

Kom på att jag inte har lagt upp bilder från min systers student bla och lite annat så nu kommer det :)
Såg att det va MASSOR så jag tar några idag och lite till imorgon om det är ok..


Hjärtat, syster, mor, far och Niklas till pappas 50 års fest


Joel slappar dagen innan presentationen


Lisp & jag efter presentationen


Gör något otippat.
Dagens outfit: vitt linne från Filippa K, hängslebyxor från Lee


Räcker med bilder för dagen :)
Nu ska jag äta melon och kolla film med min älskling. Ha en trevlig kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0