Måndag morgon

Morning på er,

Det blev jag som fick bestämma film igår kväll! :) Findning Neverland. Fredric hade inte sett den. (den verkar lite tråkig, sa han efter att ha läst på baksidan.) Det är nog den den vackraste berättelsen som finns. Gråter lika mycket varje gång jag ser den. =)

Idag vaknade vi av klockan vid 7. Jag gick upp och gjorde frukost till oss medan Fredric gick och duschade. Kvart över 8 åkte han till jobbet.. Lite nervös, men också väldigt peppad var han sötnosen! :)
Jag gick dock och la mig igen i en timma, men nu är jag uppe och funderar över dagen. Solen som sken imorse är redan borta så det blir inget solande idag. Har riktigt ont i lederna så jag vette sjutton om jag ens klarar av att träna idag. Blir nog bara att handla mat och ta det lugnt. Köpa med lite tidningar hem. Inte helt fel :)
Ska ju iaf se till att ha maten klar när hjärtat kommer hem från jobbet. Undra vad jag ska göra för något idag? Tåls att tänkas på..

Nu ska jag hoppa in i duschen iaf och göra mig iordning för dagen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0