bil-problem

Shit en sån hemresa det blev förra torsdagen..
Strax innan Gränna, så började bilen låta konstigt och helt plötsligt så la den bara av. Mitt på motorvägen!!! Jag blev HELT vettskrämd. En bärgningsbil kom efter 1 timma, fick ta mig till Jönköping där jag fick vänta nästan 3 timmar.. Men de fixade den iaf! Så jag kom till Västkusten, dock antal timmar försent.
Fredag morgon bar det av in till stan.. (göteborg).. Vad jag älskar denna stad. Solen sken, massa glada människor, vårblommor syntes i parkerna. Vackert!
Det blev besök hos frissan för min del.. Nu mörkare men fortfarande lika långt hår.. Hehhe.. Ja som trodde hon ville kapa det :) Men det är rätt så skönt faktiskt.. Tror inte jag hade varit redo för det än! :)


Sen så åkte vi direkt ner till Asia Spa i Varberg. Vad vackert det var! Och sån lugn miljö.. Har verkligen inte gjort någonting. Läst bok, fått behandlingar, badat i varma bad, ätit god mat och sen sovit! :)
Varit skönt att komma ifrån Linköping och plugg och stress. Behövdes.. Saknade dock min plutt. Men han hade gjort så fint hemma när jag kom i söndags kväll. <3

Veckan har varit rätt så lugn. Lite plugg, mycket ont, träning igår.. Ja som vanligt alltis..
I helgen blir det lugnt. Imorgon blir det troligen Lets Dance med mig själv hemma, och lördag vet jag inte än. Lottu har inflyttningsfest och sen ska alla på SunTrip, men jag får se.. Har som sagt för ont..

Nej nu ska jag sätta mig med programmering. Jippie vad roligt... NOT!

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0