...

Hade lite problem med att få över bilderna till datorn.. Kameran bråkade lite..
Har haft en sån himla lugn och skön dag. Somnade i Fredrics famn efter frukost och fick sovit i 1,5 timma ungefär. Behövligt efter enbart 2 timmars sömn inatt. Sen har jag legat i soffan och zappat på tvn.
Fredric är iväg på middag ikväll.. Sugen på donken mat.. Får se om ja kan pallra mig bort dit.. Har ont.

Men som lovat så kommer lite bilder från igår nu! :)



Joel, Bertil och toastmastrarna Jonas och Sally! :)


Jag och Fredric. En sån snygging han är =)


Braiga Fyllecellen!


Stina och jag. Vårt vackra leende!

Ja, det va lite bilder.. Fick inga bra bilder från när vi gycklade tyvärr, men men.. Det är inte hela världen..
Nä jag ska nog ta och ta en dusch och sen lägga kyckling i marinad tills morgondagens middag. Mums..

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0