Onsdag

Jag vill bli påskledig NU..
Är så himla trött!

Av följande som skulle göras idag har jag prickat av en hel del faktiskt. Skönt.

  • läkarsamtal kl 8
  • KvTill kl 9-13
  • Möte med studievägledaren kl 10
  • Annat läkarsamtal kl 11
  • Möte med nye festerichefen kl 13
  • Tredje läkarsamtalet kl 15
  • Tvätta kl 18
Läkarsamtalen gick bra, mötet med studievägledaren gick dock mindre bra.. Suck! Mycket att tänka igenom tills nästa möte som vi bokade in nästa torsdag.

Sitter nu i Java och väntar på Fredric. Ska fika =) mys mys..

Fick nyss reda på att Monki öppnar i Linköping imorgon kl 11. Hade varit roligt att hinna förbi innan vi åker till Ludvika, men jag vet inte riktigt om det går.. Får helt enkelt se morgondagens utgångsläge..

Nej nu ska jag kolla igenom lite dokument innan Fredric kommer hit.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0