regn, grått och trist...

Jag vet inte riktigt vart dagarna tar vägen.. Massa massa plugg iaf.. Och så bara regnar det...
Beslutade mig för igår att skippa i tentan imorgon  (fredag).. Jag har för ont.. Pluggar annat massor med timmar per dag.. Klarar sen inte att sätta mig med programmeringen i ännu mer timmar.. Får bli sommaren projekt. När jag är ledig :)
Varit långa dagar i plugget.. Stackars teknologer som alltid har heldagar :P Vi klagar liksom om vi typ går från 10-15.. hehee..
Igår va det greys igen! Onsdag kväll kl 21 och torsdag kväll kl 21 (Criminal Minds) på 5an är viktiga!!! Mkt hände igår.. Bra och mindre bra saker.. Men två saker är iaf säkra.. McDreamy är snygg och Meredith och han hör ihop!!!


Igår hittade jag ju självklart den klänning jag vill ha på avslutningssittningen imorgon kväll!! Ghaa!! Kunde jag inte sett den för typ 2 veckor sedan?? Jag ÄLSKAR den! Ska nu försöka jaga den så att jag kan ha den på ELINpiaden. Måste ju vara fin på mitt hjärtas fest! :)
Ska bli jätte roligt att gå med Fredric imorgon kväll.. Han ska vara stilig i sin smoking och jag ska ta en guldklänning på mig! =)
Nej nu blir det en kopp thé för mig del!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0