TINA TINA TINA!!

JA! =) Fan va gym hon var! Riktigt impad. Oh va ja skulle vilja ha hennes ben och sen kunna dansa SÅ bra! ;)

Alltså kollat på finalen med mor och far. Är jätte trött nu, trots att kl bara är 11.. Ska nog försöka sova snart ändå..

Imorgon ska jag in och försöka få ordning på min lugg. (jobbigt, verkligen.. Så pinsamt att klaga..) Och sen ska pappa och jag in till stan och fika. Hoppas bara inte att det regnar och att luggen ser ok ut så att jag kan med att visa mig ute! I värsta fall så får det väl bli hatt eller ngt! :P hahaa.. (Jag skojar verkligen bara..)

Här kommer dock lite bilder från i påskas! Sen blir det sova!

Poker-hajen!


Jag roar mig själv under bilfärden upp


Fredrics söta kusin Linn



Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0