Vart tog det vägen?

Vad konstigt. Jag som skrev låång igår kväll, men det bara försvann? Weird.
Kommer dock knappt ihåg vad jag skrev! :P

idag var Fredric med min på sjukhuset. Va en check-up på käklederna. Var lugnt idag. Har inte haft så jätte problem med dem de senaste veckorna, vilket är skönt..
Hade hoppats på att någon frisörsalong hade möjlighet att klippa till min lugg direkt, men inte förrän imorgon tyvärr. Ska bli skönt att kunna se igen! =)

Sen har det varit KvTill. Har gjort pilot-försöket idag. Gick faktiskt bra. Ska bli roligt när allting sätter igång på "riktigt" nu.. Hoppar bara att handledarna nöjer sig med projektspecifiseringen, så att vi slipper komplittera den. Hade varit naajs.

Sen var det åter igen möte med studievägledaren. Verkar kunna lösa sig för mig om jag vill gå magistern, men det är ändå väldigt struligt.. Orkar inte riktigt förklara allt, men det känns inte så aktuellt längre. Då kan ja nästan lika väl gå mastern liksom... Så det blir kandidat för min del i höst.. suck :(

Har nyss kommit hem. Trött och sliten. Varit igång HELA dagen verkligen. Ingen hitt för mig..
Det blir vila i någon timma, sen mat..
Fredric åker iväg imorgon =( och jag vet inte hur jag ska göra. Dilemma. Vill till Gbg, men ORKA KÖRA!
Får se dagsformen imorgon..

Nä nu ska jag leta studenpresent till min syster!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0