Västkusten

Va snabbt det gick måste jag faktiskt säga..
3 timmar tog det mig att köra från Linköping till Stenungsund idag. Skönt! Ja verkligen inte sugen på att dra hit, men ja va verkligen tvungen att byta till sommardäck, vilket de på verkstaden fixade på typ 3 minuter. Lyx.
Det va ingen höjdare att åka ifrån hjärtat. Han drog ju på Kryss idag med Players och Blöjers och PUX hela helgen. Saknar honom.. Hade velat ha en hel helg med honom själv.. Vet ärligt inte när vi hade det senast.. Men men, det får väl ske senare.. Ringde iaf honom för att prata typ hela bilfärden, men batteriet dog ju efter typ 2 minuter. Sjukt irriterande..

När jag kom hit iaf, så hade Zeke krypit ner i min säng under täcket och sov. Han är sååå söt!!
Väntar nu på att mor ska komma hem med lunch till oss. Sen ska jag snabbt iväg och klippa min lugg. Kanske även tvätta bilen? Ja, det var ett tag sedan iaf.

Ha en trevlig fredags eftermiddag. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0