1,5 dag utan internet

Igår vaknade jag kl 5 och kunde inte somna om. (jävla värk) Tackar dock mina älskade tabletter för att jag somnade snabbt i lördags kväll. Gick upp vid 6 igår och tränade Pilates i 40 minuter. Sen så gick jag upp med alla vinterkläder till förrådet och tog med alla vårkläder ner. Skönt att ÄNTLIGEN ha det gjort.
Mådde dock riktigt kass efteråt.
Var kanon väder ute igår, så när F vaknat och vi ätit frukost så gick vi ut och la oss i 2,5 timma. Helt underbart! Spelade kort, låg och pratade och bara njöt av värmen!
Blev annars en lugn söndag. Sov 2 timmar på eftermiddagen och somnade JÄTTE snabbt igårkväll med. (tack igen my beloved tabletter!)

Idag så gick jag upp vid 10. Satte med med KvTillen hemma från halv 11 till halv 1. Skickade iväg artikeln. ÄNTLIGEN! Känner mig så duktig så! =) (eller försöker intala mig själv det iaf..)
Det är så himla kort tid kvar nu. 2,5 veckor bara! Så underbart skönt vill jag lova! Men jag har ingen aning om hur allt ska hinnas på denna korta tid. Eller rättare sagt, hur jag ska ORKA göra allting. Värken tar kol på mig som det är liksom. Men men, förhoppningsvis så löser sig det på något sett.
Imorgon ska vi ses kl 11 i KvTill-gruppen, men självklart så kan jag inte då..
Läkarbesök. (ovanligt? inte direkt!) Ska få min dom från smärtenheten. Riktigt nervös.. Vet inte varför.. Blir väl så efter flera års läkarbesök och motgångar.. Men Nina är snäll, som jag ska träffa iaf! =) Hoppas dock på en allmänt bra dag imorgon. Var mycket längesedan jag hade en sån..

Efter att jag pluggat klart så tränade jag Pilates i 40 minuter, (oj en sån träningsvärk jag hade i min mage dock. :P)
Sen så städade jag lägenheten. Inte städat på så himla länge. Vet att jag inte skulle gjort det, för fy vad mycket mycket MYCKET sämre jag mår nu med värken, men det behövdes verkligen! Vad fint det är nu =)
Kl 5 var det mitt sista FF-möte. Lite sorgligt faktiskt. Stod och fikade och pratade med Anna, Hanna, Patrik och Emanuel efter. Kommer sakna dem alla! =)

Hjärtat har tvättat hela kvällen! Du är en klippa!! (love u!) Ätit god kycklinggryta och nu ligger jag död i soffan medans F sitter och pluggar!

Imorgon är det som sagt läkarbesök och sen imorgon kväll ska jag hålla i gruppdiskussionen på fadderiutbilningen. Ska bli roligt =)

Hoppas allt är bra med er, och att ni inte saknat mig allt för mycket när internet har varit nere! ;)

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0