Äntligen fredag

Helgen är här! Så underbart skönt vill jag lova!
Ska ner på stan idag och hämta min mobil som är inne på lagning. Äntligen.
Ikväll är det sittning på Flamman och sen UK! Är så sjukt opepp vill jag lova! Har sovit dåligt, har jätte ont i mina höfter och fötter idag. Sen solen skiner ute! =) Hoppas att det ska vara sånthär väder hela helgen! Det hade varit så skönt. Ska ligga ute på gräset i så fall. Bara vila, och ta in värmen i kroppen!

De ringde från sjukhuset idag och jag fick tid hos läkaren på tisdag nästa vecka. Får troligen reda på då om jag får gå på rehabiliteringen till hösten eller inte. På ett sett hoppas jag, men ändå inte. Eller klart att jag vill och kommer göra det, men jag missar hela NolleP, missar de 2 första månaderna i NY klass för min del. Inte så himla ball..

På tisdag ska jag även vara diskussionledare på fadderi-utbildningen. Det ska bli roligt. Ska sitta med vårt nya fadderi och diskutera om händelser som kan inträffa under NolleP och hur man löser dem. Tack Björn för att du frågade mig! =)

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0