åt helvete med detta...

jag håller på att gå i bitar! Sitter vid datorn och tårar trillar ner för mina kinder. Vill ta datorn och slänga den ut genom fönstret, och vill skrika så att det ekar i hela Sverige.. Vill ta alla tallrikar och glas och allting som finns i denna lägenhet och kasta om  mig och bara .. ja jag vet inte. Få bort det, låångt bort från mig iaf.
Finns ingenting kan ja säga eller göra som får det hela bättre.. Jag önska att det fanns någonting jag kunde göra för att klara av dehär 2 sista veckorna utan problem. Som det ser ut nu, så kommer jag troligen inte komma upp imorgon för att jag har varit igång för många timmar idag. Jag hatar detta!

Nej usch va jag "klagar" nu igen.. Slut på det.. Ha en fortsatt toppen kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0