en vecka kvar...

tils projektet skall in.. Känns hopplöst just nu, men ändå så tror jag nog att det ska gå bra.. Förstår bara inte hur vi ska lyckas producera sååå många sidor till.. Men men.. Ta det som det kommer.. Har iaf suttit i 4 timmar och bara diskuterat resultatet.. Imorgon blir det till att skriva ner allting också..
Hade med mig sockerkakan och de sa att den va den godaste de någonsin ätit (typ :P) =) inte dåligt.. hehee..
Åt glass ute i solen på en paus.. Det var riktigt härligt..

Nu är jag helt slut.. (som vanligt..) Ska lägga mig i sängen och vila ett tag innan jag tar tag i maten för kvällen. Blir kyckling av något slag.. Gott. Det var ett par dagar sedan nu..

Pratade med systrami för en liten stund sedan. Hon var i Stenungsund och kollade på när landslaget tränade inför EM.. "Åhh, där är Fredrik Ljungberg Therése!!" =) Söta syster.. (bara 2 veckor kvar till studenten nu!!)

Nä, hörs senare.. Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0