en vecka till som gått..

Jag är helt slut.. Mina fotleder är stora som bollar och fy fan va de ömmar också.. Har haltat runt på Maxi och känt mig som en 80 åring.. Imorgon är det samling kl 8, hur fan det nu ska gå.. Får sätta kl och kolla hur det känns och så får jag se om jag går dit kl 8 eller lite senare.. Kommer ju missa hela eftermiddagen pga mega långt läkarbesök!! Det ska bli spännande..

Nu är iaf all mat upppackad och Fredric sitter i soffan med en kall öl, medans ett glas med sockerdricka väntar på mig =) (låter inte så glammigt men vad ska man göra när man äter tråkig meds hela tiden så man inte kan dricka alkohol...)
Tänkte lägga upp lite bilder från senaste veckorna imorgon eller på tisdag. Var ett bra tagsedan nu.. Glömmer bort det liksom..

Iaf, kram på er så hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0