ensam hemma

Sitter i soffan och kollar på den brittiska dokumentärserien Riskera allt i min ensamhet. F har försvunnit iväg på MajRaj! (hoppas du får kul plutt!)

Har verkligen varit en lugn och skön dag. (precis vad jag har behövt!) Lyssnat på Maroon 5s gamla skiva, F ville spela kort mot mig igen (och självklart så vann jag IGEN =)), kollat på the Hills och ätit en lätt lunch.

Blir en skön kväll framför tvn för min del. Las Vegas kl 8, sen CSI kl 9, fortsättning i Brottskod försvunnen kl 10! =) Ska nog göra en god kycklingsallad.. Hade varit gott =)

Vad F märkte när han gick, var att nycklarna satt kvar i dörren sen igår kväll!!! INTE bra! Tur att vi har såna toppen grannar att de satt kvar och ingen har tagit sig in :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0