god morgon

Vaknade för lite mer än 1 timma sedan och har så himla svårt att röra mig.. Messade gruppen och sa att jag inte kunde komma till campus idag och bad om att få något skickat till mig, så jag kan fixa hemifrån.. Får hoppas att de gör det..

Åh jag visste att Charlotte Perrelli skulle bli ett fiasko! Mohahaa.. Kollade inte på själva finalen utan bara när poängen gavs.. Björn Gustavsson var ju bara helt underbar!! Så himla söt! =)
Efter poängräkningen blev det Criminal Minds, vilket var ett SUPER spännande avsnitt igår, och sen blev det sova.. Lyckats sova hela natten, men drömt väldigt väldigt jobbigt.. Men det är skönt att vakna och inse att allting är som det ska vara =)

Önskar er alla en toppen dag!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0