grey's

Underbara grey's.. Varför kan inte mcdreamy och meredith kunna hålla ihop?? =)

Ätit fantastiskt god mat (får man lov att säga det när man själv har lagat maten? =) )


Mailade Slussens Pensionat nu ikväll när jag såg att Moneybrother var inbokad under två kvällar i sommar. Hoppas på bästa platserna. Bokade 6 stycken. Hoppas på mor, far, syster, Niklas, Fredric och moi! Förra året när F och jag var och såg honom där, så var det HELT magiskt! =) En sån röst han har!

Imorgon är det samling kl 9 i plugget. Ska verkligen försöka ta mig dit! Vill vara duktig och allt sånt.. Men men... Får se hur morgondagen ser ut..

Oj, fan det har jag glömt.. Fick en "uppgift" av läkaren igår.. Skall föra logg-bok varje timma varje dag på vad jag gör... Får ta och göra det nu medans jag kommer ihåg allt som jag gjort idag ;)

Hoppas kvällen har varit najs och att ni får en god natts sömn. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0