hemma från ett lååångt test

Kom hem för nästan en timma sedan nu... Det var ett intressant test.. Hann dock göra alla saker idag, så jag slipper gå dit nästa vecka.. Men jag kan lova att jag är helt slut!
Hon hinner tyvärr inte klart att utvärdera det innan sommaren, så svar får jag inte förrän den 12 augusti..

Borde verkligen sätta mig med metoden nu, men jag vette fn om jag orkar. Är helt slut.. Kanske vilar 1 timma och tar tag i det då..
Såg att jag hade en toning hemma som jag kanske borde slänga i.. Har en riktig utväxt, hade varit skönt att se okej ut i håret på lördag... Ingen ide att boka tid och färga nu, eftersom jag ska göra det i slutet på sommaren.. Kommer rättare sagt inte finnas någon tid..:)

Hm, jag får fundera lite.. Och rådfråga min älskade sambo :)

Kram på er och ha en trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0