hemsk natt

Jag har max sovit 50 minuter inatt! ÅHHH! Varit hur trött som helst, men haft så jäkla ont att det bara inte gått.. Vänt och vridit på mig ungefär var 10 sekund har det känts som..
Fredric har inte heller sovit så mycket inatt, men duktig var han iaf när han ändå gick upp till tentan.. Kommer gå jätte bra för honom tror jag!

Det är verkligen toppen väder idag med. Inte så ball att sitta i en bil i 3 timmar, men vi kanske hinner sitta ute lite när vi kommit fram innan vi måste  göras oss iordning för att åka.. Hade varit skönt :)

Kommer inte hinna skriva något senare idag så jag hör av mig när jag kommer hem till Linköping imorgon igen.

Önskar er en härlig helg i värmen! puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0