jävla sjukdom

Jag hatar verkligen detta. Jag hatar min sjukdom! Jag hatar att ha värk! Jag hatar att inte kunna leva ett normalt liv!
Sitter här hemma i soffan med filt om mig. Skiftet har börjat. Jag klarar inte, men jag vill. Jag vill så gärna. Har redan ett helvete NU, och jag vill inte tänka på hur det blir om jag går..

Det så himla ont i mig att jag inte kan göra allt som alla andra kan. Allt som jag vill göra.
Kunna gå på promenad, kunna klara av att plugga, sitta och fika med mina vänner, gå ut och dansa, bara gå ut överhuvudtaget, kunna gå på stan, kunna träna vad jag vill, klara av att stå och laga en god middag, kunna jobba med det jag verkligen vill. Alla vardagssaker som folk inte tar för givet. Jag hatar detta!

Saknar att gå på föreläsningar, saknar mina vänner, saknar att kunna göra vad jag vill..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0