Kaotisk sittning

Herre gud! Stackars läkarna som hade sittning i rummet bredvid oss. Tjenare va alla killar skrek och gormade. Och det blev högre och högre för varje gång! Men det va trevligt. Kul att träffa Manne och Olga, Micke, Rickard, Jonatan bla.
En idiot tappade en tallrik med tårta på på mina fötter, samma kille spillde vatten över mig OCH sparkade mig under bordet på benen. Världens jobbigaste!
Maten var väl sådär, men sammanlagt  var det trevligt. Men höft ballade ur runt 10 och jag hade svårt att ta mig hem.
(visar bilder från ikväll imorgon istället!
)
Blir ingen UK för varken F eller mig. Ska poppa popcorn och kolla på film istället! =)

Hoppas på fint väder imorgon. Ska ut och lägga mig i gräset i så fall! Och bara ta in all värme i kroppen!!!

Gonatt på er! Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0