lördag kväll..

Kvällen blev mycket bättre än vad jag trott..
Åt en jätte god kycklingburgare från donken framför Las Vegas.. Sen gick my love och jag ut och gick i 1 timma. Mina fotleder var inte alls med på det, men kände att det behövdes..
Nu sitter vi i soffan och kollar på ms marple och kollar in presenter på internet.. Studentpresent till syrran och 30 års present till Micke. Ingen aning alls till någon av dem :/ Jag som brukar vara så bra på detta.. Dock så har vi en ide till Charlotte nu, men kan ju inte skriva det här ;)

Nä, nu stänger jag av datorn för dagen. Imorgon är det campus igen kl 10..

Sov så gott sen och hoppas kvällen har varit bra! kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0