Moneybrother JA!

JA! Fick tag på biljetter till Moneybrother! =) Helt överlycklig!!

Natten har varit sådär.. Låg typ och hallucinerade i ett par timmar. Jätte konstigt och skumt.. Ingen aning hur det kommer sig eller så, men det försvann till slut iaf.

Värken gjorde att jag inte kom iväg imorse till pc-pulen, men jag har suttit hemma och sammanfattat en artikel, så jag känner mig väldigt duktig ändå! =)
Ska ta och duscha nu, och sen dra till campus till kl 1. 1 timmars skrivande på rapporten, och sen gå igenom dispositionen med föreståndaren.. Spännande värre..

Ute är det grått, kallt och det har regnat nu på morgonen. Suck vad jag inte gillar det svenska vädret!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0